ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlanların çoğuna baktım, yıkık, dökük, külüstür evler. Kira getirisi demeden önce de tipik bir ev sahibi zihniyetinde olduğunuzu tahmin edebilirdik, artık sadece tahmin değil.
Yahu sabahtan beri herkes cephe almış gibi cevap veriyor. Kardeşim ben böyle bir ev alıp kenara atacağım. Size ne ya
0 evde oturmak için 3-4 milyon para vermek lazım yok napayım.