Yahu sabahtan beri herkes cephe almış gibi cevap veriyor. Kardeşim ben böyle bir ev alıp kenara atacağım. Size ne ya

0 evde oturmak için 3-4 milyon para vermek lazım yok napayım.
Problem olmaması, 3-4 milyon liralık evler orta düzeyde standart evler

Ve bunları elde etmek için bir ömür lazım, diyoruz ki biz niye ömrümüzü veriyoruz? Siz ise çalışan alıyor diyorsunuz. 50 yıl çalıştıktan sonra bastonumla yaşadığım evi neyleyim?