angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet haklısınız ecevit döneminde getirilen ÖTV yüzünden oldu hocam.
Zamanında ülkemizde şapka kanunu gibi şeyler getirilirken Almanya'da VW fabrikası kuruluyordu.
Neyse bu sohbet uzar gider hocam. Vaktinizi aldıysam özür dilerim. İyi forumlar dilerim.
Estağfurullah size de iyi forumlar.