Tarladaki 10 liralık patates taşıma, personel gideri vb. derken zaten 30-35 lirayı buluyor. Benzin fiyatları falan belli, market vergiyi ayarlayacak elektriği ayarlayacak derken mecburi oluyor bu

Peki ben sorayım, neden 1 arabaya 3 araba fiyatı veriyoruz? Bu insanlarla alakalı değil bence
Evet haklısınız ecevit döneminde getirilen ÖTV yüzünden oldu hocam.
Zamanında ülkemizde şapka kanunu gibi şeyler getirilirken Almanya'da VW fabrikası kuruluyordu.
Neyse bu sohbet uzar gider hocam. Vaktinizi aldıysam özür dilerim. İyi forumlar dilerim.