angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam problem bence insanlarda. Tarladan patatesi adam 10 TL'ye alıyor. Markette patates 50 TL oluyor. Tarlada marul 2 TL markette marul 40-50 TL. Bence zihniyetimizin düzelmesi gerek. Ama bu da gerçekten pek mümkün değil. Tamahkâr bir millet değiliz. Ne kadar çok öpersek o kadar mutlu oluyoruz.
Tarladaki 10 liralık patates taşıma, personel gideri vb. derken zaten 30-35 lirayı buluyor. Benzin fiyatları falan belli, market vergiyi ayarlayacak elektriği ayarlayacak derken mecburi oluyor bu Peki ben sorayım, neden 1 arabaya 3 araba fiyatı veriyoruz? Bu insanlarla alakalı değil bence