Noldu zoruna mı gitti

Osmanlı padişahlı profil fotoğrafı olan kullanıcılar tamahkar olmayı, isyan etmemeyi çalışmayı,
Malum şahıslı profil fotoğraflı kullanıcılar ise isyanı, çalışmamayı, çalışmadan bir şeylerin olmasını söylüyor

Şu fotoğraflardan, insanları ötekileştirmeden kurtulun artık.
Hani bi gözlük vardır,sağ ve solu göremez sadece önünü görürsün ya işte tam o iş misali.
Malum şahıs diyosun,pek yüreğin olmadığını görüyorum, Mustafa Kemal Atatürk profil fotoğraflı insanların hiçbiri çalışmadan birşeylerin olduğunu söylemiyor.
Böyle devam edin hocam,Allah sağlık versin.