• 10-09-2024, 21:00:21
    #37
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müsadenizle önce bir kaç hatalı bulduğum noktayı düzelteyim.
    Sonradan görme olmak para ile alakalı değildir.
    bir yerden başka bir yere gidip oradaki davranışlarınızla da olabilirsiniz.
    Örnekleyecek olursak ;
    Türkiye'de yaşayıp daha sonradan Amerika, Avrupa ya gidip gelen yada gidip orada kalan bir çok kişi bu hataya düşmüştür.
    Eskiden "Alamancı" diye bir tabir vardı, bir çok kişi bunu bilir.
    Türkiye'de çok şey yapmışlardır (umarım) ama Almanya'da Almanların "yapmayı istemediği" işleri yaparak ciddi paralar kazanmışlardır.
    Lakin ülkelerine döndüklerinde oradan satın aldıkları ikinci yada üçüncü el Mercedes araçları ile eski mahallelerine hava atarlar.
    İşte bu tümüyle sonradan görme olma halidir.
    Yani, sonradan görme olmak bir davranış biçimidir.
    Gelelim yorum yapmadan tanışmaya çabalamam için sizin de üslubunuz önemlidir.
    İnsanların yazdıklarına "Siz ne bilirsiniz ki" tavrı gösteren birisini neden araştırma gereği duyayım bana izah ederseniz sevinirim.
    Örnek yorum olarak da bana yazdığınız yorumu buraya bırakıyorum.

    "Övünürüm övünmem sizene "

    Dipnot : bu yaşıma kadar 49 ülke gezmiş ve bir çoğunda da tatilden uzun süreler geçirmiş birisiyim. Bunu da kendime kültürel gelişim olarak görürüm.
    Hocam yoruyosunuz beni cidden bu yazıyı okucak vaktinde yok takatimde engelleyin beni olsun bitsin yeter da
  • 10-09-2024, 21:09:22
    #38
    Okumak iyidir. Bilgi sahibi yapar insanı.
    Bu sebepten mi telefonumu istediniz özelden
    Size ve Mercedes'lerinize başarılar dilerim.

    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yoruyosunuz beni cidden bu yazıyı okucak vaktinde yok takatimde engelleyin beni olsun bitsin yeter da
  • 10-09-2024, 21:10:49
    #39
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okumak iyidir. Bilgi sahibi yapar insanı.
    Bu sebepten mi telefonumu istediniz özelden
    Size ve Mercedes'lerinize başarılar dilerim.
    Yok o sebeple istemedim arayın içinizi dökün beni tanıyın ona göre yorum yapın diye istedim. Sürekli çalıştığım için çok fazla yazamıyorum telden. Ayrıca Mercedes sevmem ben volvocuyum hocam
  • 10-09-2024, 21:30:54
    #40
    kardeşim sal git buraları işte. fırsatlar ülkesine gitmişsin r10da bunlar ne diye soruyosun. öğretme falan demişsiniz ama amerikalıların kapının önüne bedava eşya koyduklarını 80 yaşındaki dedem de biliyor. modeli yaz fiyatı bul, facebook marketplace koy satılırsa satılır. yok satılmıyorsa parçala elektronik kartını çıkar kilosunu 2-10 dolar arası bir fiyata satarsın. e-scrap near me diye yaz bulursun nereye satacağını
  • 10-09-2024, 21:35:31
    #41
    samutm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim sal git buraları işte. fırsatlar ülkesine gitmişsin r10da bunlar ne diye soruyosun. öğretme falan demişsiniz ama amerikalıların kapının önüne bedava eşya koyduklarını 80 yaşındaki dedem de biliyor. modeli yaz fiyatı bul, facebook marketplace koy satılırsa satılır. yok satılmıyorsa parçala elektronik kartını çıkar kilosunu 2-10 dolar arası bir fiyata satarsın. e-scrap near me diye yaz bulursun nereye satacağını
    Adamsınız ☺️
  • 10-09-2024, 21:38:08
    #42
    Yorumlarda seni eleştiren insanların biraz fazla abarttığını düşünüyorum. Ne anlarlar girişimcilikten adam yazmış çöp mü karıştırıyorsun xd. Böyle fırsatları gördüğünde değerlendir hocam bizim gibi fakir ülkede yaşayanlar malını abartır işe yaramayacak olsa bile istifler orada tüketim çılgınlığı oldugu için yenisini alınca eskisini sallıyorlar. Ayrıca Bir tavsiye kafandan burayı sil, türklerle fazla iletişime girme ki oraya adapte ol çünkü özgürlükler ülkesi ve dünyanın en güçlü ülkesi amerikadasin kıymetini bil. Saygılar.
  • 10-09-2024, 21:53:14
    #43
    hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarda seni eleştiren insanların biraz fazla abarttığını düşünüyorum. Ne anlarlar girişimcilikten adam yazmış çöp mü karıştırıyorsun xd. Böyle fırsatları gördüğünde değerlendir hocam bizim gibi fakir ülkede yaşayanlar malını abartır işe yaramayacak olsa bile istifler orada tüketim çılgınlığı oldugu için yenisini alınca eskisini sallıyorlar. Ayrıca Bir tavsiye kafandan burayı sil, türklerle fazla iletişime girme ki oraya adapte ol çünkü özgürlükler ülkesi ve dünyanın en güçlü ülkesi amerikadasin kıymetini bil. Saygılar.
    Yorumunuz için teşekkür ederim ama burayı silemem çünkü bu insanlar benim hayatımın her parçasında varlardi ve ben hep mücadele ettim şimdi kıta değiştirmiş olabilirim ama var olduğum toprakları unutmak biraz nankörlük olur. Onlar ben yokum diye elestirmicekmi? Hayır devam edicekler o yüzden ben alışkanlıklarımdan var olduğum sürece vazgeçmem.
  • 10-09-2024, 22:07:15
    #44
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunuz için teşekkür ederim ama burayı silemem çünkü bu insanlar benim hayatımın her parçasında varlardi ve ben hep mücadele ettim şimdi kıta değiştirmiş olabilirim ama var olduğum toprakları unutmak biraz nankörlük olur. Onlar ben yokum diye elestirmicekmi? Hayır devam edicekler o yüzden ben alışkanlıklarımdan var olduğum sürece vazgeçmem.
    Şahsi görüşüm, alışkanlıklarını değiştirmezsen başarıya ulaşman zor. Burayı takip edip burayla yaşadığın sürece duygularının esiri olacaksın. Sil derken zaten bir süre ara ver demek istemiştim.
  • 10-09-2024, 22:10:21
    #45
    hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi görüşüm, alışkanlıklarını değiştirmezsen başarıya ulaşman zor. Burayı takip edip burayla yaşadığın sürece duygularının esiri olacaksın. Sil derken zaten bir süre ara ver demek istemiştim.
    Başarılı bir insanım hocam zaten hatta bu eleştirileri almamdaki sebepte bu o yüzden çokta takmamak gerek zaten hep hedefte olan biriyim alıştım sizde alışın teşekkür ederim düşünceleriniz için 🙏