• 10-09-2024, 08:52:37
    #19
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam dostlarım daha önce Türkiye'de bir kaç ürün bulup paylaşmışlığım vardı hatta şu konuya göz atabilirsiniz.
    Bugün tesadüfen aracımla gezinirken aşağıdaki çağır merkezi ürünlerini buldum fiyatlarına baktım baya pahalı ürünler sizlerin yorumları nedir?
















    Zenciler biryeri patlatmistir. Polise yakalanmamak icin atmistir. Yada Şirket sigortadan 10x katını almış bunlarıda vermek extra mesai getirecegi için direkt dışarı bırakmışlardır. Amerikaya göre standart bir olay. Fakir ülkelere göre bak fakirler ben ne buldum..
  • 10-09-2024, 08:58:17
    #20
    darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenciler biryeri patlatmistir. Polise yakalanmamak icin atmistir. Yada Şirket sigortadan 10x katını almış bunlarıda vermek extra mesai getirecegi için direkt dışarı bırakmışlardır. Amerikaya göre standart bir olay. Fakir ülkelere göre bak fakirler ben ne buldum..
    Güzel film adı ne burda rutin bunlar çok normal şeyler kimse bişi patlatmadi merak etme kargolar bile kapıya bırakılıyor ek olarak her evde kamera var. Kimse kimsenin biseyini çalmıyor bu ürünler tamamen çöpe atılmış ücretsiz ürünler. Ayrıca bulunduğum bölgede siyahi yok. Genelde çalmak isterlerse Lux araba çalıp parcaliyolar böyle şeyleri çalmakla urasmaz kimse burda
  • 10-09-2024, 09:06:29
    #21
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel film adı ne burda rutin bunlar çok normal şeyler kimse bişi patlatmadi merak etme kargolar bile kapıya bırakılıyor ek olarak her evde kamera var. Kimse kimsenin biseyini çalmıyor bu ürünler tamamen çöpe atılmış ücretsiz ürünler. Ayrıca bulunduğum bölgede siyahi yok. Genelde çalmak isterlerse Lux araba çalıp parcaliyolar böyle şeyleri çalmakla urasmaz kimse burda
    filmimizin adı Amerikada çöp nasıl toplanır ebayden nasıl satılır, Meksikalılara bırakmam ben alırım aslkdfjsdfjghsfd . Nerde yaşıyon hocam sen?
  • 10-09-2024, 09:16:36
    #22
    evet bu konu hakkında bizzat orda yaşayan bir abimden duydum. temiz alıp kullanabilirsiniz yazıp birakiyorlarmis valiz vs vs gibi eşyaları.
  • 10-09-2024, 09:36:14
    #23
    Ya kolay kolay alakam olmayan konuya yorum yazmam da, gerçekten tutamadım kendimi. Üşenmedim tek tek okudum yorumları; tüm yorumlara "siz ne bilirsiniz?, Amerikada böyle siz ne anlarsınız, yaz bakalım ebaye kaç paraymış? Ben buraya gökten düşmedim. Vs. Ne kompleksli adammışsın ya. Her yoruma ayrı bir çocuksu laf sokma çabası? Sen ne duymak istiyosun konuya edit at yaz. Biz onu copy paste yapalım sen de tatmin ol öyleyse. "mr. Burada böyle şeyler çok normal benim yorumumsa çöp toplama işini azaltman yönünde.


    Selametle...
  • 10-09-2024, 10:39:05
    #24
    8 Aydır amerikada yaşayıp amerikayı çözmüş arkadaş
    Ama çöpleri hayrına toplayıp satıyor bununla da övünüyor

    Bir video vardı hani "Mother Fakir" Anadan fakir diye.
    Tam da o durum
  • 10-09-2024, 12:32:32
    #25
    Yaw hocam sen nasıl birisin hala anlamadım. Konuya yorumlarınız neler yazmışsın cevap verenlere bir sövmediğin kalmış.
    Tamam en şanslı sensin, en iyi sen satacaksın da ne bu gereksiz öne çıkma tavırları?
    R10da ilk defa birine engel atıyorum çok mutluyum.
  • 10-09-2024, 12:42:09
    #26
    yorumlarınız neler diye konu açıp gelen her yorumu eleştiriyorsun madem öyle günlüğüne yaz hocam kimse bir şey demez orada
  • 10-09-2024, 14:15:16
    #27
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam dostlarım daha önce Türkiye'de bir kaç ürün bulup paylaşmışlığım vardı hatta şu konuya göz atabilirsiniz.
    Bugün tesadüfen aracımla gezinirken aşağıdaki çağır merkezi ürünlerini buldum fiyatlarına baktım baya pahalı ürünler sizlerin yorumları nedir?















    Bir kapının önünden mi aldın.