bycaos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zenciler biryeri patlatmistir. Polise yakalanmamak icin atmistir. Yada Şirket sigortadan 10x katını almış bunlarıda vermek extra mesai getirecegi için direkt dışarı bırakmışlardır. Amerikaya göre standart bir olay. Fakir ülkelere göre bak fakirler ben ne buldum..






burda rutin bunlar çok normal şeyler kimse bişi patlatmadi merak etme kargolar bile kapıya bırakılıyor ek olarak her evde kamera var. Kimse kimsenin biseyini çalmıyor bu ürünler tamamen çöpe atılmış ücretsiz ürünler. Ayrıca bulunduğum bölgede siyahi yok. Genelde çalmak isterlerse Lux araba çalıp parcaliyolar böyle şeyleri çalmakla urasmaz kimse burda