Yaw hocam sen nasıl birisin hala anlamadım. Konuya yorumlarınız neler yazmışsın cevap verenlere bir sövmediğin kalmış.
Tamam en şanslı sensin, en iyi sen satacaksın da ne bu gereksiz öne çıkma tavırları?
R10da ilk defa birine engel atıyorum çok mutluyum.