Selam dostlarım daha önce Türkiye'de bir kaç ürün bulup paylaşmışlığım vardı hatta
şu konuya göz atabilirsiniz.
Bugün tesadüfen aracımla gezinirken aşağıdaki çağır merkezi ürünlerini buldum fiyatlarına baktım baya pahalı ürünler sizlerin yorumları nedir?
Zenciler biryeri patlatmistir. Polise yakalanmamak icin atmistir. Yada Şirket sigortadan 10x katını almış bunlarıda vermek extra mesai getirecegi için direkt dışarı bırakmışlardır. Amerikaya göre standart bir olay. Fakir ülkelere göre bak fakirler ben ne buldum..