• 10-09-2024, 05:20:01
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ebayda falan 200 dolar civarına satıyorlar sanırım
  • 10-09-2024, 05:22:13
    #11
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ebayda falan 200 dolar civarına satıyorlar sanırım
    telefonların tanesi 54 dolar, 2 tane server var 700 dolar onlar. bide böyle router gibi bi cihaz var oda 800 dolar yazıyor
  • 10-09-2024, 06:47:05
    #12
    Aklıma CD çalar geldi bazanın altında öylece duruyor 15 yıl önce ne popülerdi şimdi ise beş para etmez içindeki bakır daha karlı sanki. Bu ürünlerde sanırım o cinsten artık değersiz
  • 10-09-2024, 06:57:28
    #13
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma CD çalar geldi bazanın altında öylece duruyor 15 yıl önce ne popülerdi şimdi ise beş para etmez içindeki bakır daha karlı sanki. Bu ürünlerde sanırım o cinsten artık değersiz
    marka ve modelleri yaz bakalım ebay ve amazona değersiz mi
  • 10-09-2024, 07:51:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Adam şimdi o ürünleri çöpe attı diyelim o düşünemedi mi 500 600 dolara satmayı
  • 10-09-2024, 07:58:24
    #15
    Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam şimdi o ürünleri çöpe attı diyelim o düşünemedi mi 500 600 dolara satmayı
    bulunduğum semtteki insanlar 2. telefon tv vb. ürünlerin yenilerini alınca direkt olarak atıyolar. satmakla uraşıcak kadar vakitleri yok. hatta yemek teslimatı yapıyoruz bazen yemeği almadan iptal ediyolar yolda o kadar yoğun ve üşengecler tabi tr mantıgı ile yaklaştığınız için çok normal
  • 10-09-2024, 07:58:39
    #16
    Arızalı olabilir belki
  • 10-09-2024, 07:59:41
    #17
    Bu cihazları ben kullandım hic iyi değiller, telefonlari satarsiniz ama santral ve kartlarina alici bulamazsınız
  • 10-09-2024, 08:39:59
    #18
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arızalı olabilir belki
    2 kere TV buldum Sony iki tane monitör 2 kere buz dolabı ve binlerce oyuncak İnan hiç biri bozuk cikmadi. Burdaki insanlar bozuk şeyleri patcalayip siyah poşete koyuyo.
    boss1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu cihazları ben kullandım hic iyi değiller, telefonlari satarsiniz ama santral ve kartlarina alici bulamazsınız
    Olduğu kadar olmadığı kader çokta umrumda değil açıkçası 😂