Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam şimdi o ürünleri çöpe attı diyelim o düşünemedi mi 500 600 dolara satmayı
bulunduğum semtteki insanlar 2. telefon tv vb. ürünlerin yenilerini alınca direkt olarak atıyolar. satmakla uraşıcak kadar vakitleri yok. hatta yemek teslimatı yapıyoruz bazen yemeği almadan iptal ediyolar yolda o kadar yoğun ve üşengecler tabi tr mantıgı ile yaklaştığınız için çok normal