2 kere TV buldum Sony iki tane monitör 2 kere buz dolabı ve binlerce oyuncak İnan hiç biri bozuk cikmadi. Burdaki insanlar bozuk şeyleri patcalayip siyah poşete koyuyo.
Bu cihazları ben kullandım hic iyi değiller, telefonlari satarsiniz ama santral ve kartlarina alici bulamazsınız
Olduğu kadar olmadığı kader çokta umrumda değil açıkçası 😂