Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arızalı olabilir belki
2 kere TV buldum Sony iki tane monitör 2 kere buz dolabı ve binlerce oyuncak İnan hiç biri bozuk cikmadi. Burdaki insanlar bozuk şeyleri patcalayip siyah poşete koyuyo.
boss1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu cihazları ben kullandım hic iyi değiller, telefonlari satarsiniz ama santral ve kartlarina alici bulamazsınız
Olduğu kadar olmadığı kader çokta umrumda değil açıkçası 😂