Ya kolay kolay alakam olmayan konuya yorum yazmam da, gerçekten tutamadım kendimi. Üşenmedim tek tek okudum yorumları; tüm yorumlara "siz ne bilirsiniz?, Amerikada böyle siz ne anlarsınız, yaz bakalım ebaye kaç paraymış? Ben buraya gökten düşmedim. Vs. Ne kompleksli adammışsın ya. Her yoruma ayrı bir çocuksu laf sokma çabası? Sen ne duymak istiyosun konuya edit at yaz. Biz onu copy paste yapalım sen de tatmin ol öyleyse. "mr. Burada böyle şeyler çok normal benim yorumumsa çöp toplama işini azaltman yönünde.
Selametle...