Yorumlarda seni eleştiren insanların biraz fazla abarttığını düşünüyorum. Ne anlarlar girişimcilikten adam yazmış çöp mü karıştırıyorsun xd. Böyle fırsatları gördüğünde değerlendir hocam bizim gibi fakir ülkede yaşayanlar malını abartır işe yaramayacak olsa bile istifler orada tüketim çılgınlığı oldugu için yenisini alınca eskisini sallıyorlar. Ayrıca Bir tavsiye kafandan burayı sil, türklerle fazla iletişime girme ki oraya adapte ol çünkü özgürlükler ülkesi ve dünyanın en güçlü ülkesi amerikadasin kıymetini bil. Saygılar.