Yorumunuz için teşekkür ederim ama burayı silemem çünkü bu insanlar benim hayatımın her parçasında varlardi ve ben hep mücadele ettim şimdi kıta değiştirmiş olabilirim ama var olduğum toprakları unutmak biraz nankörlük olur. Onlar ben yokum diye elestirmicekmi? Hayır devam edicekler o yüzden ben alışkanlıklarımdan var olduğum sürece vazgeçmem.
Şahsi görüşüm, alışkanlıklarını değiştirmezsen başarıya ulaşman zor. Burayı takip edip burayla yaşadığın sürece duygularının esiri olacaksın. Sil derken zaten bir süre ara ver demek istemiştim.