Okumak iyidir. Bilgi sahibi yapar insanı.
Bu sebepten mi telefonumu istediniz özelden
Size ve Mercedes'lerinize başarılar dilerim.

bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yoruyosunuz beni cidden bu yazıyı okucak vaktinde yok takatimde engelleyin beni olsun bitsin yeter da