Okumak iyidir. Bilgi sahibi yapar insanı.
Bu sebepten mi telefonumu istediniz özelden

Size ve Mercedes'lerinize başarılar dilerim.
Yok o sebeple istemedim arayın içinizi dökün beni tanıyın ona göre yorum yapın diye istedim. Sürekli çalıştığım için çok fazla yazamıyorum telden. Ayrıca Mercedes sevmem ben volvocuyum hocam