Şahsi görüşüm, alışkanlıklarını değiştirmezsen başarıya ulaşman zor. Burayı takip edip burayla yaşadığın sürece duygularının esiri olacaksın. Sil derken zaten bir süre ara ver demek istemiştim.
Başarılı bir insanım hocam zaten hatta bu eleştirileri almamdaki sebepte bu o yüzden çokta takmamak gerek zaten hep hedefte olan biriyim alıştım sizde alışın teşekkür ederim düşünceleriniz için 🙏