Yorumlarda seni eleştiren insanların biraz fazla abarttığını düşünüyorum. Ne anlarlar girişimcilikten adam yazmış çöp mü karıştırıyorsun xd. Böyle fırsatları gördüğünde değerlendir hocam bizim gibi fakir ülkede yaşayanlar malını abartır işe yaramayacak olsa bile istifler orada tüketim çılgınlığı oldugu için yenisini alınca eskisini sallıyorlar. Ayrıca Bir tavsiye kafandan burayı sil, türklerle fazla iletişime girme ki oraya adapte ol çünkü özgürlükler ülkesi ve dünyanın en güçlü ülkesi amerikadasin kıymetini bil. Saygılar.
Yorumunuz için teşekkür ederim ama burayı silemem çünkü bu insanlar benim hayatımın her parçasında varlardi ve ben hep mücadele ettim şimdi kıta değiştirmiş olabilirim ama var olduğum toprakları unutmak biraz nankörlük olur. Onlar ben yokum diye elestirmicekmi? Hayır devam edicekler o yüzden ben alışkanlıklarımdan var olduğum sürece vazgeçmem.