MrManson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Recep ivedik 2 Bugün vizyona Giriyor :)
80
●4.609
- 13-02-2009, 16:28:34MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bir kaç yerde yorumlarına rastlıyorum. genel olarak kaydadeğer şeyler yazıyorsun ama bu konudaki yorumlarını tasvip etmiyorum... yanlış olmuş. herkesin zevki farklı kimisi komedi sever girer siraya 4 saat zevki için bekler kimisi aksiyon sever girer sıraya 5 saat bekler. anlatabildimmi ? - 13-02-2009, 16:44:08her lafa atlayıp bulasan sensin,bulasıklıkla yapıskanlık aynı sey, söyleyecek lafın yok ya işte böyle kaale almıyorum ayakları klasik mor olmuş insan tipi,ayrıca sen okuldan kacmadın da ne oldun acaba cok merak ediyorum, birde sütten cıkmış ak kaşığı durumun var tabi.MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2009, 17:15:38valla ben bugun haberlerde gördüm sinemaya gireceğini.Okul olduğu zamanlar arkadaşlar bir araya gelip film izlemektir favorim.yada tiyatro.
Bu filmin 1 -i çıktığında patlama yapmıştı.Sanırım rekorlarda kırdı.Bilimyorum herkesin zevki farklı oluyor ama film baya talep gördü bilinçli veya bilinçsiz.
Köşe yazılarında baya takip ettim bu alanın ustaları filmin karşısında değilde insanların karşısında.O kadar emek verdiğimiz eserler taleb gormezken bu tarz filimler çok beğeniliyor diyorlar.açıkçası şunu net olarak belirtiyorlar : insanımızda problem var diyorlar. yanlış anlaşılmasın bu sözler bana ait değildir. - 13-02-2009, 17:23:57cidden cok güldürüyorsun beni,kendi yazdığına kendin inanmıyorsun aynı sey olduğunu iyi biliyorsun ama laf olsun torba dolsun en son yazan ben olayım hesabıyla ne söylesem kar mantığı işte ve hala daha kendini önemli biri gibi gösterme cabası içerisindesin.bak sana ben, benm muhatabım değilsin felan demiyorum,bırak artık bunları basit bayağı şeyler.istediğin kadar yaz artık cevap yazmıycam sanaMrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2'yede vakit olursa gitmeyi düşünüyorum..