• 13-02-2009, 10:17:41
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sonunda beklenen gün geldi

    Bugun vizyona giriyor.

    İzleyen olursa yorumları alalım

    Bizim burada sinemalar dolu hep. 1 hafta sonra ancak izliyebilirim heralde
  • 13-02-2009, 10:28:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kayseride de full doluymuş
  • 13-02-2009, 11:02:11
    #3
    Bu işim salaklıkla alakası yok. Hobi diye düşünüyorum.
  • 13-02-2009, 11:04:18
    #4
    Sanırsam MrManson sinema için salaklar demedi. Recep İvedik için sıraya girilir mi ona dedi herhalde. Bende şahsen öyle düşünüyorum.
  • 13-02-2009, 11:20:53
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Sinemamız yok ki ara sıra gidip izleyelim.
    Aslın da bir sinema salonu açsam iyi iş yapar diye düşünüyorum. 15-20k nufüsu var ama sinema, nargile, cafe (internet değil) vb. manitanı koluna takıp gidebileceğin bir yer yok.
    Benim yerime de izleyin.
  • 13-02-2009, 11:46:26
    #6
    Girip çıkan herkes filmi anlatacağı için recep ivediğin bütün sahneleri izlemeden aklımda canlandırabilirim
  • 13-02-2009, 12:14:13
    #7
    pazartesi gideriz yahu
  • 13-02-2009, 12:42:56
    #8
    bizim burda lanet olsu 2 adet sinama var 2 tanesi beldiye ait 2 taneside KÖPÜR diye filim oynatıyor bugün girdi oda
    Recep ivedik 2 yokmuş
  • 13-02-2009, 12:44:21
    #9
    Recep İvedik-1'de , vizyona girdikten iki hafta sonra birdaha izlemek için gittim bilet almaya . 1 saat sıra bekledim , en önden 2 kişilik yer bulabildim