Sinemamız yok ki ara sıra gidip izleyelim.
Aslın da bir sinema salonu açsam iyi iş yapar diye düşünüyorum. 15-20k nufüsu var ama sinema, nargile, cafe (internet değil) vb. manitanı koluna takıp gidebileceğin bir yer yok.
Benim yerime de izleyin.
Recep İvedik-1'de , vizyona girdikten iki hafta sonra birdaha izlemek için gittim bilet almaya . 1 saat sıra bekledim , en önden 2 kişilik yer bulabildim