Sinemamız yok ki ara sıra gidip izleyelim.
Aslın da bir sinema salonu açsam iyi iş yapar diye düşünüyorum. 15-20k nufüsu var ama sinema, nargile, cafe (internet değil) vb. manitanı koluna takıp gidebileceğin bir yer yok.
Benim yerime de izleyin.