• 14-02-2009, 13:49:21
    #46
    Ben dün akşam 9:15 seansına gittim , gerçekten çok güzel bi film , şiddetle tavsiye ediyorum , gülmediğimiz sahne olmadı
  • 14-02-2009, 13:59:13
    #47
    Güzeldi beğendim ninesi çok manyaktı son lafına gülmekten yarıldım ya "o sandık varya o sandık."
    elizabeth falan hoştu tavsiye ederim herkese
  • 14-02-2009, 14:03:23
    #48
    gercekden güzel fılmdı markattedekı adama boyundan gıyersın sahnesıde superdı
  • 14-02-2009, 14:13:23
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Memlekette kriz var diyorlar hani nerede ?
    Şuan Carrefour AFM önünün nasıl olduğunu tahmin edebiliyorum. Biraz zaman geçsin fırsat bulursam bende izleyeceğim
  • 14-02-2009, 15:53:36
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Norm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinemamız yok ki ara sıra gidip izleyelim.
    Aslın da bir sinema salonu açsam iyi iş yapar diye düşünüyorum. 15-20k nufüsu var ama sinema, nargile, cafe (internet değil) vb. manitanı koluna takıp gidebileceğin bir yer yok.
    Benim yerime de izleyin.

    Sanki merkezde sinema varda getiriyorlarmı
  • 14-02-2009, 16:02:09
    #51
    Kimseye filmi zorla izletmiyorlar, herkesin bir iradesi var. Merak eden, seven gider izler. Tartışmaya gerek yok.

    Bakalım yarın ya da 1-2 gün sonra izlemeye çalışacağım. Şu günlerede gülmeye ihtiyacımız var, tartışmaya değil. İzleyip bir sahnede bile gülmedim diyorsanız helal olsun~
  • 14-02-2009, 16:24:44
    #52
    Alıntı
    Gülmek için gittik arkadaşlar ile girdik izledik güldük çıktık.Tavsiye edilir.
    Yorum çok güzel olmuş.
  • 14-02-2009, 17:17:21
    #53
    Günüzmüzde "Akademik Ukalalık" moda olmuş sanki =) gülmek isteyen gitsin gülsün , bırakın yararını zararını artık komedi Filmi sonuçta tartışmanızın bir espirisi yok
  • 14-02-2009, 17:23:15
    #54
    Bana hiçbir sahnesi komik gelmiyor ilkine gittim ve pişman oldum :S