Konu
Recep ivedik 2 Bugün vizyona Giriyor :)
14-02-2009, 13:59:13
#47
Razor_332
Güzeldi beğendim ninesi çok manyaktı son lafına gülmekten yarıldım ya
"o sandık varya o sandık."
elizabeth falan hoştu tavsiye ederim herkese