Kimseye filmi zorla izletmiyorlar, herkesin bir iradesi var. Merak eden, seven gider izler. Tartışmaya gerek yok.
Bakalım yarın ya da 1-2 gün sonra izlemeye çalışacağım. Şu günlerede gülmeye ihtiyacımız var, tartışmaya değil. İzleyip bir sahnede bile gülmedim diyorsanız helal olsun~