• 16-02-2009, 15:35:42
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Rekor kırabileceğini zannetmiyorum bugün 3. günü internete düşmüş filmi simemada izledim güzel filmdi
  • 16-02-2009, 23:11:28
    #74
    Üyeliği durduruldu
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne İvedik'miş,önce bir mod arkadaş banladı,ondan sonra herhalde bi tane ivedik fanı aynı mesaj için tekrar banladı Bu ülkede ivedik ler bitmez anlaşılan o ki
    haha senin adına çok üzüldüm
  • 16-02-2009, 23:20:02
    #75
    Recep İvedik rekora koşuyor!

    Recep İvedik 2 ilk üç günde rakiplerini geride bırakmayı başardı. İşte Recep'in yüzünü güldüren ilk üç günlük rakamlar;
    ''Recep İvedik 2'' filminin, 3 günde 1 milyon 209 bin 453 kişi tarafından izlendiği bildirildi.

    Konuya ilişkin yapılan yazılı açıklamada, Şahan Gökbakar'ın ''Recep İvedik'' serisinin ikinci filminin, tüm zamanların en fazla izlenen hafta sonu rakamlarına ulaştığı belirtildi.

    Açıklamada, 13 Şubatta vizyona giren ve 390 kopya olarak 750 salonda gösterimde olan filmin, 3 günde 1 milyon 209 bin 453 kişi tarafından izlendiği kaydedildi.

    Kaynak : İnternethaber
  • 16-02-2009, 23:36:12
    #76
    Recep İvedik2 'den geliyorum

    Bana göre okadar komik değildi

    Fazla güldürücü yerler yoktu.

    Gülünecek yerlerin hepsi fragmanda vardı zaten

    Yinede fena değil
  • 16-02-2009, 23:42:06
    #77
    Üyeliği durduruldu
    yaktı bugün beni recep ivedik ,

    konyada sadece kule sitede sinemaya gittiğim için arkadaşlarla kuleye gittik yer yoktu full dolmuş bütün salonlar , kafaya koyduk gidecektik . 3 sene önce sanırım truva da kurtlar vadisi pusu ya gitmiştim tekrardan orada yer bulurum düşünsesi ile arkadaşlarla gittik , fakat truva kapanmış , oradan real m1 tepeye gidelim dedik oradada sinema kalkmış , koskoca Konya ' da sadece kule sitede sinema kalmış .. okadar dolandık en az 4 saat dolandık , kilometrelerce yürümüşüzdür fakat recep ivediği izleyemedik ...
  • 16-02-2009, 23:45:38
    #78
    o kadar abartılacak kadar güzel değil ama izlenilebilecek bir filmdi.
    fragmanlarda zaten filmin yarısını yayınlamışlardı, onun için ilk bölümde pek gülmedim.komik olan ne varsa fragmanda da vardı.

    sonlara doğru güzeldi ama
  • 17-02-2009, 18:14:59
    #79
    Üyeliği durduruldu
    film çok komikti herkese tavsiye ederim süperdi...
  • 17-02-2009, 18:59:03
    #80
    Gittim harikaydı bence herkese tavsiye ederim..
  • 19-02-2009, 02:43:33
    #81
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyen gider istediği filmi izler,zaten filmi izleyenlere söylediğimiz bir şey yok. Okul günü okulundan kaçıp bu film için 2 saat sıra bekleyenlereydi lafım ki hala sonuna kadar arkasındayım.
    Üniversite'yi bitirdinmi ya da o yaşa geldinmi bilmiyorum fakat bahsettiğim şeyi ancak o yaşlarda anlayabilirsiniz. Biz de aynı yollardan geçtik,bizimde bi kulağımızdan girer diğerinden çıkardı,okuldan bile atıldım ben öyle hareketli bir lise hayatı yaşadım fakat insan bazı şeyleri sonra anlıyor ve henüz o yolda olanları uyarmak istiyor. Yoksa insanlar zevk almıyor diğerlerini uyarmakla.
    Valla Tek Kelimeyle Helal Olsun Sana , kendini parçaladın , beşiktaşa laf atsalar bu kadar ugraşmazdın

    Senin banlar gelip geçici açılır yarın bugün