Konu
Recep ivedik 2 Bugün vizyona Giriyor :)
16-02-2009, 23:45:38
#78
LcN_x
o kadar abartılacak kadar güzel değil ama izlenilebilecek bir filmdi.
fragmanlarda zaten filmin yarısını yayınlamışlardı, onun için ilk bölümde pek gülmedim.komik olan ne varsa fragmanda da vardı.
sonlara doğru güzeldi ama