o kadar abartılacak kadar güzel değil ama izlenilebilecek bir filmdi.
fragmanlarda zaten filmin yarısını yayınlamışlardı, onun için ilk bölümde pek gülmedim.komik olan ne varsa fragmanda da vardı.

sonlara doğru güzeldi ama