MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsteyen gider istediği filmi izler,zaten filmi izleyenlere söylediğimiz bir şey yok. Okul günü okulundan kaçıp bu film için 2 saat sıra bekleyenlereydi lafım ki hala sonuna kadar arkasındayım.
Üniversite'yi bitirdinmi ya da o yaşa geldinmi bilmiyorum fakat bahsettiğim şeyi ancak o yaşlarda anlayabilirsiniz. Biz de aynı yollardan geçtik,bizimde bi kulağımızdan girer diğerinden çıkardı,okuldan bile atıldım ben öyle hareketli bir lise hayatı yaşadım fakat insan bazı şeyleri sonra anlıyor ve henüz o yolda olanları uyarmak istiyor. Yoksa insanlar zevk almıyor diğerlerini uyarmakla.
Valla Tek Kelimeyle Helal Olsun Sana , kendini parçaladın , beşiktaşa laf atsalar bu kadar ugraşmazdın

Senin banlar gelip geçici açılır yarın bugün