yaktı bugün beni recep ivedik ,

konyada sadece kule sitede sinemaya gittiğim için arkadaşlarla kuleye gittik yer yoktu full dolmuş bütün salonlar , kafaya koyduk gidecektik . 3 sene önce sanırım truva da kurtlar vadisi pusu ya gitmiştim tekrardan orada yer bulurum düşünsesi ile arkadaşlarla gittik , fakat truva kapanmış , oradan real m1 tepeye gidelim dedik oradada sinema kalkmış , koskoca Konya ' da sadece kule sitede sinema kalmış .. okadar dolandık en az 4 saat dolandık , kilometrelerce yürümüşüzdür fakat recep ivediği izleyemedik ...