• 14-02-2009, 19:22:29
    #55
    Bugün izledim. Gayet komikti Hele ki reklam şirketinin sahibinin 18 yaşındaki halini anlatırken
  • 14-02-2009, 20:18:02
    #56
    Bende Gittim , Geldim Şimdi. Daha Recep İvedik 1. Sahnede Gözükür Gözükmez Cocuklar Gülmeye Başladı Adam O Derece Komik Artık Baştan Sona Komedi Dolu Bir Filmdi. Sonu Birazda Olsun Hüzünlü Gibiydi. Markette Kasiyerlik Yaptığı Bölüm Çok Komikti. Ninesi İle Olan PES Konuşmasıda Cok Güzeldi.
  • 14-02-2009, 20:23:57
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir film ben de seyrettim ama Cem Yılmazdan alıntılar vardı örneğin Business olayı bir de birşey daha vardı hatırlayamadım aklıma gelirse yazarım...
  • 14-02-2009, 20:25:14
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Güldürüyor sonuc olarak filmin kategorisi komedi gulduysen ne olursa olsun iidir
  • 14-02-2009, 23:05:10
    #59
    az önce izledim güzeldi
  • 14-02-2009, 23:36:18
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Gidicem En Kısa Sürede
  • 15-02-2009, 12:22:23
    #61
    Yeniden rekor kıracak diyorlar. Bu hafta içinde gidiyorum
  • 15-02-2009, 16:31:16
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Az önce sinemadan geldim gerçekten güzel olmş film.
    Photoshop cs4 m? cs5 mi? dediğinde çok güldm bide şirket sahibin eski halini anlatırken
  • 15-02-2009, 16:59:53
    #63
    Dün sevgilimle gittik, ben gülme amaçlı gittim, film amaçlı da gittiğim filmler var " Benjamin Button " gibi...

    Güldümde yani...