Bizim buralarda da tam senin gibi yapışkanlara göre bi laf var da buraya uymayacağından değil,seni kaale almadığım için söyleme gereği duymuyorum,muhattabım olamazsın.
bende bir kaç yerde yorumlarına rastlıyorum. genel olarak kaydadeğer şeyler yazıyorsun ama bu konudaki yorumlarını tasvip etmiyorum... yanlış olmuş. herkesin zevki farklı kimisi komedi sever girer siraya 4 saat zevki için bekler kimisi aksiyon sever girer sıraya 5 saat bekler. anlatabildimmi ?