Bu ülkede,halk bu duruma getirildiği için 1 metre bile yol kat edemiyoruz. Bu işler sahte saygı ile olucak şeyler değil. Adam s.kini kaşıyor diye sokak ortasında kahkaha atmaya devam edin 3 saat salak gibi ilk gün sıra bekledikten sonra. Yolda biri yapsa gelir forumda " ne terbiyesiz insanlar var " dersiniz,filmde kronun teki yapınca kahkaha ile gülersiniz,samimi olun biraz.
Bu sabah gidipte saatlerce sıra bekleyenler için görüşüm aynıdır.
sen herseye bulasıp, yorum yapmasan olmaz mı bu gibi durumlar için bizim orda güzel bi söz vardır ama buraya uymaz