Konu
Recep ivedik 2 Bugün vizyona Giriyor :)
13-02-2009, 16:39:27
#31
MertWeb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Beğenmeyenler'de olabilir fikirlerine saygı duymak lazım.Ben gülmek için gidiyorum 1'ine gittim baya'da güldüm.Müstehcen kelimeler çok olsa'da adamın tipi başlı başına komedi
2'yede vakit olursa gitmeyi düşünüyorum..