MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradan anlamış oluyoruz ki okuduğunu anlamama problemi var sende,ne yazık ki bu konuda ben yardımcı olamam sana,çocuk gelişimi üzerine hizmet veren kurumlardan yardım alabilirsin.
Ayrıca,söyleyecek lafın yok demişsin,benim senin gibi birine söyleyecek neyim olabilir ki ?
cidden cok güldürüyorsun beni,kendi yazdığına kendin inanmıyorsun aynı sey olduğunu iyi biliyorsun ama laf olsun torba dolsun en son yazan ben olayım hesabıyla ne söylesem kar mantığı işte ve hala daha kendini önemli biri gibi gösterme cabası içerisindesin.bak sana ben, benm muhatabım değilsin felan demiyorum,bırak artık bunları basit bayağı şeyler.istediğin kadar yaz artık cevap yazmıycam sana