valla ben bugun haberlerde gördüm sinemaya gireceğini.Okul olduğu zamanlar arkadaşlar bir araya gelip film izlemektir favorim.yada tiyatro.
Bu filmin 1 -i çıktığında patlama yapmıştı.Sanırım rekorlarda kırdı.Bilimyorum herkesin zevki farklı oluyor ama film baya talep gördü bilinçli veya bilinçsiz.
Köşe yazılarında baya takip ettim bu alanın ustaları filmin karşısında değilde insanların karşısında.O kadar emek verdiğimiz eserler taleb gormezken bu tarz filimler çok beğeniliyor diyorlar.açıkçası şunu net olarak belirtiyorlar : insanımızda problem var diyorlar. yanlış anlaşılmasın bu sözler bana ait değildir.