• 22-09-2021, 01:10:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/COLOR]
    Lisede 7. yılım şuan hocam bitmiyor mübarek
    Hey maşallah
  • 22-09-2021, 01:12:47
    #11
    Nelko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hey maşallah
    9. sınıf 1 yıl
    10. sınıf 3 yıl
    11. sınıf 2 yıl
    12. sınıf hâlâ devam ediyor.
    Hedefim bu yıl liseyi bitirmek Allah'ın izni ile
  • 22-09-2021, 01:19:58
    #12
    Nelko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasım 22 De ordayim inşallah . Arkadaşlar en az lise mezunuysaniz bir üniversiteye kayıt yapıp gidiyorsunuz. Okadar göründüğü kadar zor değil .



    Ek olarak @sakurt; hocam . Ülkenin durumu belli Bizim Dayimiz da yok buralarda Bakanlıklardan ihaleler de alamıyoruz. Velhasıl gidip buradan Kurtulmak bizim için kurtuluş . Sizin de elindeki telefona bak diyebileceğinizi düşünerek fazla birşey de demek istemiyorum . Teşekkürler yorumunuz için . Ek olarak Amerika da bizi kıskanıyor mu hocam ?



    Biriniz de bu işi yapabilirsin diyeydi iyiydi 😁
    Onların durumuda ortada sokakta yatıyorlar, sağlık sigortası ödenemediyse avcunu yalar sokakta kaldırım üstünde yatar ölürsün.. öylede güzel ülke amarika.... Senin beğenmediğin ülkede doğmana üzüldüm...
  • 22-09-2021, 01:23:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onların durumuda ortada sokakta yatıyorlar, sağlık sigortası ödenemediyse avcunu yalar sokakta kaldırım üstünde yatar ölürsün.. öylede güzel ülke amarika.... Senin beğenmediğin ülkede doğmana üzüldüm...

    Sizin Köy ile karıştırtiniz orayı galiba Dünyanın merkezi orası 😁 . Ek olarak dünya nezninde Kalifiyeli Meslek gurupları var onlar Cahilce düşüncelere kapilmaz ve sokaklarda ölmezler . ALLAH kaldırımlarda değil Cahillikten oldurmesin diyor ve sizi 3 Huloggggg ile ugurluyorum. Ben burda öneri almak için konu açtım . Konuyu editliyorum su saatten sonra .



    ' Cahil cumbelek yorumlarınızı kendinize saklayın .' sadece önerileri yazın .
    Teşekkürler
  • 22-09-2021, 01:37:26
    #14
    Sunucu Çökerse Khve Soğur
    sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkesine "bataklık" gözüyle bakmak....! İnanın amerika en büyük bataklıktır...
    Lutfen bunu bır daha soylermısın. "Hepimiz bir bataklıktayız ama bazılarımız yıldızları seyrediyor"
  • 22-09-2021, 01:41:59
    #15
    Qerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lutfen bunu bır daha soylermısın. "Hepimiz bir bataklıktayız ama bazılarımız yıldızları seyrediyor"
    Bu ülkenin en büyük şansızlığı bu kadar tembeli, kolay para kazanma sevdalısını bünyesinde barındırmasıdır... Her halk hak edildiği gibi yönetilir.. Halkı hırsız olanın yöneticiside hırsız olur... bu sabittir.. kanundur...
  • 22-09-2021, 01:43:48
    #16
    Üyeliği durduruldu
    sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkenin en büyük şansızlığı bu kadar tembeli, kolay para kazanma sevdalısını bünyesinde barındırmasıdır... Her halk hak edildiği gibi yönetilir.. Halkı hırsız olanın yöneticiside hırsız olur... bu sabittir.. kanundur...

    Aynen 2 üniversite okuyalım gidelim asgari ücrete çalışalım haklisiniz . Uğurladık yine gitmiyorsunuz yahuu
  • 22-09-2021, 01:48:00
    #17
    Sağlık sektöründe çalışanlar için ülkemiz Cennet ve başka ülkelerde bu kadar maaş ve atanma yok. Rusya'daki ve benzeri ülkelerdeki doktorların veya hemşirelerin Türkiye'de çocuk baktığını düşünürsek, bazı şeylerin kıymetini bilmeliyiz diye düşünüyorum. Türkiyemize bataklık gözüyle bakmakta çok kırıcı ve üzücü bir bakış açısıdır. Dünyanın en iyi mhrs sistemine sahip olmamızı da söylemiyorum. TÜRKİYEMİZ, VATANIMIZ CENNET ÜLKEDİR.
  • 22-09-2021, 01:50:19
    #18
    Üyeliği durduruldu
    serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık sektöründe çalışanlar için ülkemiz Cennet ve başka ülkelerde bu kadar maaş ve atanma yok. Rusya'daki ve benzeri ülkelerdeki doktorların veya hemşirelerin Türkiye'de çocuk baktığını düşünürsek, bazı şeylerin kıymetini bilmeliyiz diye düşünüyorum. Türkiyemize bataklık gözüyle bakmakta çok kırıcı ve üzücü bir bakış açısıdır. Dünyanın en iyi mhrs sistemine sahip olmamızı da söylemiyorum. TÜRKİYEMİZ, VATANIMIZ CENNET ÜLKEDİR.

    Ben ne diyorum siz ne diyoruz yahu . Kendi kendinize kurguluyup söylüyorsunuz . Ben mi bataklik dedim . Amerika demişim Rusya diyorsunuz . Ben orda ilk bir sene ne yapmalı diye sormuşum siz ne diyorsunuz. Sağlık sektöründe yok ve sizden daha çok şey biliyorum değil mi sağlık sektörünü ? Bilmediğiniz şeyler konusunda ne hoş konuşuyorsunuz yahu.