Sağlık sektöründe çalışanlar için ülkemiz Cennet ve başka ülkelerde bu kadar maaş ve atanma yok. Rusya'daki ve benzeri ülkelerdeki doktorların veya hemşirelerin Türkiye'de çocuk baktığını düşünürsek, bazı şeylerin kıymetini bilmeliyiz diye düşünüyorum. Türkiyemize bataklık gözüyle bakmakta çok kırıcı ve üzücü bir bakış açısıdır. Dünyanın en iyi mhrs sistemine sahip olmamızı da söylemiyorum. TÜRKİYEMİZ, VATANIMIZ CENNET ÜLKEDİR.
Ben ne diyorum siz ne diyoruz yahu . Kendi kendinize kurguluyup söylüyorsunuz . Ben mi bataklik dedim . Amerika demişim Rusya diyorsunuz . Ben orda ilk bir sene ne yapmalı diye sormuşum siz ne diyorsunuz. Sağlık sektöründe yok ve sizden daha çok şey biliyorum değil mi sağlık sektörünü ? Bilmediğiniz şeyler konusunda ne hoş konuşuyorsunuz yahu.