Sağlık sektöründe çalışanlar için ülkemiz Cennet ve başka ülkelerde bu kadar maaş ve atanma yok. Rusya'daki ve benzeri ülkelerdeki doktorların veya hemşirelerin Türkiye'de çocuk baktığını düşünürsek, bazı şeylerin kıymetini bilmeliyiz diye düşünüyorum. Türkiyemize bataklık gözüyle bakmakta çok kırıcı ve üzücü bir bakış açısıdır. Dünyanın en iyi mhrs sistemine sahip olmamızı da söylemiyorum. TÜRKİYEMİZ, VATANIMIZ CENNET ÜLKEDİR.