Konu
Siz olsaydınız ne yapardınız ?
22-09-2021, 01:37:26
#14
ETİ Yazılım
Sunucu Çökerse Khve Soğur
sakurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ülkesine "bataklık" gözüyle bakmak....! İnanın amerika en büyük bataklıktır...
Lutfen bunu bır daha soylermısın. "Hepimiz bir bataklıktayız ama bazılarımız yıldızları seyrediyor"