sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkesine "bataklık" gözüyle bakmak....! İnanın amerika en büyük bataklıktır...
Lutfen bunu bır daha soylermısın. "Hepimiz bir bataklıktayız ama bazılarımız yıldızları seyrediyor"