• 22-09-2021, 01:52:16
    #19
    Nelko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ne diyorum siz ne diyoruz yahu . Kendi kendinize kurguluyup söylüyorsunuz . Ben mi bataklik dedim . Amerika demişim Rusya diyorsunuz . Ben orda ilk bir sene ne yapmalı diye sormuşum siz ne diyorsunuz. Sağlık sektöründe yok ve sizden daha çok şey biliyorum değil mi sağlık sektörünü ? Bilmediğiniz şeyler konusunda ne hoş konuşuyorsunuz yahu.
    Ortaya yazdım hocam.

    Bu arada ilk yardım eğitmenliği yapabilirsiniz Halk Eğitim Merkezlerinde
  • 22-09-2021, 01:54:43
    #20
    Üyeliği durduruldu
    serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortaya yazdım hocam.

    Bu arada ilk yardım eğitmenliği yapabilirsiniz Halk Eğitim Merkezlerinde
    Issız değilim istifa edeceğim gitmek için zaten . Lütfen konu dışı şeyler yazmayin
  • 22-09-2021, 01:55:33
    #21
    Sunucu Çökerse Khve Soğur
    sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkenin en büyük şansızlığı bu kadar tembeli, kolay para kazanma sevdalısını bünyesinde barındırmasıdır... Her halk hak edildiği gibi yönetilir.. Halkı hırsız olanın yöneticiside hırsız olur... bu sabittir.. kanundur...
    Deliliğin erdem olmasının sebebi bu kadar akıllıdan dolayı başımıza gelenlerdir! | Az önce savundugunuz ülkemizin vatanadşlarına tembel demek Galiba F.nietzche haklıymış " Bu dahil her genelleme yanlıştır" Sebeb sonuç ilişkisine gelecek olursak Neden insanlar para kazanmanın peşinde ? neden 2500 tl ye aldıgım bilgisayarm yandıgında teknık servis 7.500 tl talep etti.? asgari ücret ile 2 aylık ücret dersek 2 aylık ücreti sadece bir cıhazı tamir etmek içinmi harcayalım ? " TELEFONUMU GÖSTEREYİM Mİ ? inanın kaçak olarak birkaç yıl once 2000 e aldım geçen kaçıncı defa tamir ettirdiğimi hatırlamıyorum ama sadece ekranına 790 tl ödedim İNSANLAR PARA KAZANMANIN PEŞİNDE kolay veya zor önemli değil YETERKİ PARA KAZANALIM DIYORLAR. 6 aydır resmi olarak hizmet veriyorum bu 6 ay boyunca her ay sonu kıra derdine düşüyorum ki bakmakla yükümlü olduğum ailem var. her ay 70 tl gelen elektrik faturası son 3 aydır 70-150-290 seklinde gidiyor. ve nedense biz tembel, Kolay para kazanma sevdasındayız. Kredi notum 0 cıhazlarım yandı kredi alamadım kredi kartı alamadım ekmek teknesı batmıs balıkcıyım oltam yok tekne alabilmek için balık tutup satmam gerek ama balık tutabilmek için de bir tekneye sahip olmam gerek . neyse sizi yormayaım ben tembelliğime kolay para sevdam ile başbaşa kalmaya gidiyorum . UMARIM SİZ BİZİM YAŞADIKLARIMIZI YAŞAMAZ ZOR DURUMDA KALMAZSINIZ. SİGARA ALACAK PARAYI BIR KENARA BIRAKIN EVE YEMEK GOTURME DERDİNE DÜŞMEZSİNİZ.

    Saygılarım ile
    TEMBEL HIRSIZ
  • 22-09-2021, 02:03:17
    #22
    Calisma izniniz varsa bir super markette kasiyerlik ile baslayabilirsiniz. dil gelistirmek icin ideal bir is.
  • 22-09-2021, 02:06:23
    #23
    Üyeliği durduruldu
    TUANAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Calisma izniniz varsa bir super markette kasiyerlik ile baslayabilirsiniz. dil gelistirmek icin ideal bir is.
    Evet part olarak var ama full çalışacağım sorun yapmiyorlar
  • 22-09-2021, 02:19:04
    #24
    Sunucu Çökerse Khve Soğur
    Nelko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet part olarak var ama full çalışacağım sorun yapmiyorlar
    Bir ömer abim vardı Eşi öğretmendi Fransa dan özel davetiye ile cagırdılar Kıskanmadım ama bir kişi daha hayatını kurtardı dıye sevındım yutkunurken bu sevınc bogazına takılan bır lokma ekmek gıbı acıttı ben şimdi ne yapacağım ?
  • 22-09-2021, 16:51:56
    #25
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/COLOR]
    Lisede 7. yılım şuan hocam bitmiyor mübarek
    saodfasofjasbjfojasblkıfoofas
  • 22-09-2021, 20:21:55
    #26
    Üyeliği durduruldu
    youtube bol bol video var. ben sadece birkaç video izledim. bence gayet bilgilendirici. amerikada yaşayan birkaç kişinin bu konudaki videoları ço önemli detaylar içeriyor.
    şimdiden hayırlı olsun. diliniz mesleğiniz meziyetiniz ve gelişme hedefiniz varsa yurtdışı her zaman iyidir.
  • 22-09-2021, 22:51:53
    #27
    https://gocmenhemsire.com/

    bu adamla görüş hocam (Kenan) zamanında çok konuştum çok destek verdi ben daha çıkamadım ama planım var hepsini sitesinde paylaşmış