• 22-09-2021, 00:52:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba , Birkaç ay içinde inşallah Newyork Manhattan 'a taşınacağım . Hemşire'yim ve gitmek için istifa edeceğim . ( Türkiye bir hemşire kaybetti fotosunu muhakkak buradan paylaşacağım . ) Sizden oneri istiyorum İlk bir yıl dil olayını çözüp çalışıp akabinde mesleğim için denklik çalışmalarına başlıyacagim . O süre zarfında ne tür işler önerirsiniz. Daha fazla kazanmak amacım. Uber vs şimdiden önerileriniz için teşekkür ederim.
  • 22-09-2021, 00:55:29
    #2
    Nasıl gittiğinizi anlatında bizide kurtarın
  • 22-09-2021, 00:55:55
    #3
    Yanınıza işçi vs lazım olursa çekinmeden yazabilirsiniz hocam. Kalbinizi asla kırmam 😁
  • 22-09-2021, 00:57:17
    #4
    hocam nasil gidiyorsunuz bizide kurtarin bu batakliktan
  • 22-09-2021, 01:00:41
    #5
    Ne zaman gidiyoruz
  • 22-09-2021, 01:02:10
    #6
    Ülkesine "bataklık" gözüyle bakmak....! İnanın amerika en büyük bataklıktır...
  • 22-09-2021, 01:04:38
    #7
    Hemşire olma şansım varken hemşire mi olsam?
  • 22-09-2021, 01:08:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanınıza işçi vs lazım olursa çekinmeden yazabilirsiniz hocam. Kalbinizi asla kırmam 😁
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nasil gidiyorsunuz bizide kurtarin bu batakliktan
    hazretionder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman gidiyoruz


    sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkesine "bataklık" gözüyle bakmak....! İnanın amerika en büyük bataklıktır...
    WatchSelman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl gittiğinizi anlatında bizide kurtarın
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemşire olma şansım varken hemşire mi olsam?



    Kasım 22 De ordayim inşallah . Arkadaşlar en az lise mezunuysaniz bir üniversiteye kayıt yapıp gidiyorsunuz. Okadar göründüğü kadar zor değil .



    Ek olarak @sakurt; hocam . Ülkenin durumu belli Bizim Dayimiz da yok buralarda Bakanlıklardan ihaleler de alamıyoruz. Velhasıl gidip buradan Kurtulmak bizim için kurtuluş . Sizin de elindeki telefona bak diyebileceğinizi düşünerek fazla birşey de demek istemiyorum . Teşekkürler yorumunuz için . Ek olarak Amerika da bizi kıskanıyor mu hocam ?



    Biriniz de bu işi yapabilirsin diyeydi iyiydi 😁
  • 22-09-2021, 01:10:18
    #9
    Nelko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar en az lise mezunuysaniz bir üniversiteye kayıt yapıp gidiyorsunuz. Okadar göründüğü kadar zor değil .

    Lisede 7. yılım şuan hocam bitmiyor mübarek