seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanınıza işçi vs lazım olursa çekinmeden yazabilirsiniz hocam. Kalbinizi asla kırmam 😁
ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam nasil gidiyorsunuz bizide kurtarin bu batakliktan
hazretionder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne zaman gidiyoruz


sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkesine "bataklık" gözüyle bakmak....! İnanın amerika en büyük bataklıktır...
WatchSelman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl gittiğinizi anlatında bizide kurtarın
Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemşire olma şansım varken hemşire mi olsam?



Kasım 22 De ordayim inşallah . Arkadaşlar en az lise mezunuysaniz bir üniversiteye kayıt yapıp gidiyorsunuz. Okadar göründüğü kadar zor değil .



Ek olarak @sakurt; hocam . Ülkenin durumu belli Bizim Dayimiz da yok buralarda Bakanlıklardan ihaleler de alamıyoruz. Velhasıl gidip buradan Kurtulmak bizim için kurtuluş . Sizin de elindeki telefona bak diyebileceğinizi düşünerek fazla birşey de demek istemiyorum . Teşekkürler yorumunuz için . Ek olarak Amerika da bizi kıskanıyor mu hocam ?



Biriniz de bu işi yapabilirsin diyeydi iyiydi 😁