Yanınıza işçi vs lazım olursa çekinmeden yazabilirsiniz hocam. Kalbinizi asla kırmam 😁
hocam nasil gidiyorsunuz bizide kurtarin bu batakliktan
Ülkesine "bataklık" gözüyle bakmak....! İnanın amerika en büyük bataklıktır...
Nasıl gittiğinizi anlatında bizide kurtarın
Hemşire olma şansım varken hemşire mi olsam?
Kasım 22 De ordayim inşallah . Arkadaşlar en az lise mezunuysaniz bir üniversiteye kayıt yapıp gidiyorsunuz. Okadar göründüğü kadar zor değil .
Ek olarak
@sakurt; hocam . Ülkenin durumu belli Bizim Dayimiz da yok buralarda Bakanlıklardan ihaleler de alamıyoruz. Velhasıl gidip buradan Kurtulmak bizim için kurtuluş . Sizin de elindeki telefona bak diyebileceğinizi düşünerek fazla birşey de demek istemiyorum . Teşekkürler yorumunuz için . Ek olarak Amerika da bizi kıskanıyor mu hocam ?
Biriniz de bu işi yapabilirsin diyeydi iyiydi 😁