Konu
Siz olsaydınız ne yapardınız ?
22-09-2021, 01:10:18
#9
sbulut
Nelko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar en az lise mezunuysaniz bir üniversiteye kayıt yapıp gidiyorsunuz. Okadar göründüğü kadar zor değil .
Lisede 7. yılım şuan hocam
bitmiyor mübarek