Nelko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar en az lise mezunuysaniz bir üniversiteye kayıt yapıp gidiyorsunuz. Okadar göründüğü kadar zor değil .

Lisede 7. yılım şuan hocam bitmiyor mübarek