Ben ne diyorum siz ne diyoruz yahu . Kendi kendinize kurguluyup söylüyorsunuz . Ben mi bataklik dedim . Amerika demişim Rusya diyorsunuz . Ben orda ilk bir sene ne yapmalı diye sormuşum siz ne diyorsunuz. Sağlık sektöründe yok ve sizden daha çok şey biliyorum değil mi sağlık sektörünü ? Bilmediğiniz şeyler konusunda ne hoş konuşuyorsunuz yahu.
Ortaya yazdım hocam.
Bu arada ilk yardım eğitmenliği yapabilirsiniz Halk Eğitim Merkezlerinde