Konu
Siz olsaydınız ne yapardınız ?
22-09-2021, 02:06:23
#23
Nelko
Üyeliği durduruldu
TUANAM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Calisma izniniz varsa bir super markette kasiyerlik ile baslayabilirsiniz. dil gelistirmek icin ideal bir is.
Evet part olarak var ama full çalışacağım sorun yapmiyorlar