sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülkenin en büyük şansızlığı bu kadar tembeli, kolay para kazanma sevdalısını bünyesinde barındırmasıdır... Her halk hak edildiği gibi yönetilir.. Halkı hırsız olanın yöneticiside hırsız olur... bu sabittir.. kanundur...
Deliliğin erdem olmasının sebebi bu kadar akıllıdan dolayı başımıza gelenlerdir! | Az önce savundugunuz ülkemizin vatanadşlarına tembel demek Galiba F.nietzche haklıymış " Bu dahil her genelleme yanlıştır" Sebeb sonuç ilişkisine gelecek olursak Neden insanlar para kazanmanın peşinde ? neden 2500 tl ye aldıgım bilgisayarm yandıgında teknık servis 7.500 tl talep etti.? asgari ücret ile 2 aylık ücret dersek 2 aylık ücreti sadece bir cıhazı tamir etmek içinmi harcayalım ? " TELEFONUMU GÖSTEREYİM Mİ ? inanın kaçak olarak birkaç yıl once 2000 e aldım geçen kaçıncı defa tamir ettirdiğimi hatırlamıyorum ama sadece ekranına 790 tl ödedim İNSANLAR PARA KAZANMANIN PEŞİNDE kolay veya zor önemli değil YETERKİ PARA KAZANALIM DIYORLAR. 6 aydır resmi olarak hizmet veriyorum bu 6 ay boyunca her ay sonu kıra derdine düşüyorum ki bakmakla yükümlü olduğum ailem var. her ay 70 tl gelen elektrik faturası son 3 aydır 70-150-290 seklinde gidiyor. ve nedense biz tembel, Kolay para kazanma sevdasındayız. Kredi notum 0 cıhazlarım yandı kredi alamadım kredi kartı alamadım ekmek teknesı batmıs balıkcıyım oltam yok tekne alabilmek için balık tutup satmam gerek ama balık tutabilmek için de bir tekneye sahip olmam gerek . neyse sizi yormayaım ben tembelliğime kolay para sevdam ile başbaşa kalmaya gidiyorum . UMARIM SİZ BİZİM YAŞADIKLARIMIZI YAŞAMAZ ZOR DURUMDA KALMAZSINIZ. SİGARA ALACAK PARAYI BIR KENARA BIRAKIN EVE YEMEK GOTURME DERDİNE DÜŞMEZSİNİZ.

Saygılarım ile
TEMBEL HIRSIZ