sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onların durumuda ortada sokakta yatıyorlar, sağlık sigortası ödenemediyse avcunu yalar sokakta kaldırım üstünde yatar ölürsün.. öylede güzel ülke amarika.... Senin beğenmediğin ülkede doğmana üzüldüm...

Sizin Köy ile karıştırtiniz orayı galiba Dünyanın merkezi orası 😁 . Ek olarak dünya nezninde Kalifiyeli Meslek gurupları var onlar Cahilce düşüncelere kapilmaz ve sokaklarda ölmezler . ALLAH kaldırımlarda değil Cahillikten oldurmesin diyor ve sizi 3 Huloggggg ile ugurluyorum. Ben burda öneri almak için konu açtım . Konuyu editliyorum su saatten sonra .



' Cahil cumbelek yorumlarınızı kendinize saklayın .' sadece önerileri yazın .
Teşekkürler