Qerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lutfen bunu bır daha soylermısın. "Hepimiz bir bataklıktayız ama bazılarımız yıldızları seyrediyor"
Bu ülkenin en büyük şansızlığı bu kadar tembeli, kolay para kazanma sevdalısını bünyesinde barındırmasıdır... Her halk hak edildiği gibi yönetilir.. Halkı hırsız olanın yöneticiside hırsız olur... bu sabittir.. kanundur...