Bu ülkenin en büyük şansızlığı bu kadar tembeli, kolay para kazanma sevdalısını bünyesinde barındırmasıdır... Her halk hak edildiği gibi yönetilir.. Halkı hırsız olanın yöneticiside hırsız olur... bu sabittir.. kanundur...
Aynen 2 üniversite okuyalım gidelim asgari ücrete çalışalım haklisiniz . Uğurladık yine gitmiyorsunuz yahuu