sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülkenin en büyük şansızlığı bu kadar tembeli, kolay para kazanma sevdalısını bünyesinde barındırmasıdır... Her halk hak edildiği gibi yönetilir.. Halkı hırsız olanın yöneticiside hırsız olur... bu sabittir.. kanundur...

Aynen 2 üniversite okuyalım gidelim asgari ücrete çalışalım haklisiniz . Uğurladık yine gitmiyorsunuz yahuu